1. Wij houden van liefde en blijdschap. Dit betekent dat wij graag willen dat onze klanten blij zijn over onze producten. Ben jij niet tevreden? Wij zullen ervoor zorgen dat jij alsnog tevreden zal zijn.
2. Wij verzenden onze producten met liefde en blijdschap.
Artikel 1- IDENTITEIT VAN DE ONDERNEMER
Wij Ratso zijn gevestigd te:
Admiralengracht 32
1057 EZ Amsterdam
info@ratso.nl
KVK: 72920017
BTW: NL859286708B01
Artikel 2 – TOEPASSELIJKHEID
1. Wij willen dat je blij bent over de producten die je bij ons koopt.
2. Dit is een voorwaarde die van toepassing is op ALLES wat je bij ons koopt.
3. In de wet staat hoe wij met elkaar omgaan. Wij zullen ons best doen om dit te laten zien.
4. Het kan soms voorkomen dat wij andere voorwaarden aanbieden bij producten. Wanneer hier tegenstrijdige voorwaarden uit mochten komen, zullen wij kijken wat voor jou de beste oplossing is.
Artikel 3 – HET AANBOD
1. Wij zullen ons best doen om zoveel mogelijk informatie te vertrekken over de producten die jij bij ons koopt.
2. Wanneer jij een bestelling plaatst, ontvang je een bevestiging per e-mail met daarin vermelding van de totale kosten.
3. Direct na ontvangst van je betaling gaan wij aan de slag om je bestelling in orde te maken. Alle bestellingen pakken wij in als een mooi pakketje.
4. Wij willen graag dat je tevreden bent over het product.
5. Wij verzenden al onze producten met liefde.
Artikel 4 – HERROEPINGSRECHT, OFTEWEL RUILEN EN RETOURNEREN
1. Ben jij niet tevreden over het product? Dit is niet erg en dit kan gebeuren. Je mag het binnen 14 dagen retourneren mits het product niet geopend en gebruikt is. Het is niet verplicht om de reden op te geven, maar wij zijn wel nieuwsgierig.
2. Wegens onze hygiëne voorschriften nemen wij geen retourproducten terug die geopend en gebruikt zijn. Dit komt omdat wij de gezondheidsrisico’s héél serieus nemen. Onze pakketjes zullen altijd verzegeld aankomen. Wanneer deze wordt geopend, kan je het product niet meer terugsturen.
3. Je besluit het verzegeld pakketje toch te retourneren? Dat kan! Nadat het pakketje is ontvangen door ons wordt het bedrag binnen 14 werkdagen teruggestort op jouw rekeningnummer.
4. Wij zouden het fijn vinden als de retour wordt aangemeld via onze mail info@ratso.nl. Vermeld in de mail jouw naam, de producten en het ordernummer zodat het voor ons duidelijk is. Nadat wij de aanmelding hebben ontvangen, sturen wij een retourlabel. De retourlabel kan tot 7 dagen na ontvangst worden gebruikt. Als jij daar gebruik van maakt dan zullen wij €5,95 inhouden tijdens het terugstorten van het aankoopbedrag. Dit wil zeggen dat je dan niks hoeft te betalen bij het postkantoor. Dit geldt alleen voor retourzendingen in Nederland en België.
5. Het is niet erg om het product terug te versturen. Je hebt je misschien bedacht en wilt het toch terugsturen. Dat mag en kan allemaal! Zorg er wel voor dat het product niet geopend is. Laat alles eraan zitten tot je zeker weet dat je het product wil houden. Waarom? Wij kunnen andere lieve kinderen blij maken met het product en alsnog een deel van de opbrengst afstaan aan kinderen die het minder hebben.
Artikel 5 – BETALING
1. Alle betalingen worden vooraf overgemaakt. Wij bieden de volgende betalingswijzen aan: Ideal, ING home ‘Pay, Bancontact en Giropay. Je gaat ermee akkoord dat de facturen uitsluitend in elektronisch vorm worden ontvangen.
Artikel 6 – GARANTIE
1. Wij vinden dat jij een goed product verdient. Ben je niet tevreden of is er iets mis met het product? Dat kan gebeuren. Geen paniek en blijf altijd positief, want wij willen het graag samen met jou oplossen. Wij houden namelijk van blijdschap, maar wij zullen ons wel aan de officiële regels houden.
Artikel 7 – LEVERING EN VERZENDKOSTEN
1. Alle producten uit de online shop zijn leverbaar. Helaas kan het zo zijn dat het onverhoopt niet meer leverbaar is. Wij zullen je in dat geval zo spoedig mogelijk op de hoogte stellen.
2. Wij streven ernaar om alle bestellingen binnen Nederland uiterlijk binnen 2 à 4 werkdagen na ontvangst van de betaling te verzenden. De bestellingen naar het buitenland kunnen 5 à 6 werkdagen duren.
3. Als het bestelde product kapotgaat of kwijtraakt voordat het bij jou of een door jou aangewezen persoon aankomt, dan lossen wij dit voor je op. Wij zijn volgens de regels verantwoordelijk ervoor totdat jij je product thuis ontvangt.
4. Voor verzending binnen Nederland rekenen wij €5,95 per bestelling. Verzending naar België rekenen wij €7,95 per bestelling.
Artikel 8 – KLACHTENREGELING EN GESCHILLEN
1. Heeft u een klacht? Wij hebben een officiële klachtenregeling opgesteld.
– Wanneer je een klacht hebt laat ons dit dan zo snel mogelijk weten. Leg het probleem zo goed mogelijk uit. Dit kan je doen via info@ratso.nl
– Wij proberen direct een oplossing te bieden. Wanneer wij meer tijd nodig hebben voor een oplossing, dan zullen wij dit melden
2. Het kan zo zijn dat je niet blij bent met de oplossing die wij bieden. In dat geval kun je besluiten om jouw klacht door te sturen naar de Geschillencommisie.